Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Průzkum možností dalšího rozvoje cestovního ruchu na Státním zámku Jaroměřice nad Rokytnou
Kafková, Pavla ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Petr, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na situaci zámku v Jaroměřicích nad Rokytnou v létě 2010. V teoretické části je popsán cestovní ruch, jeho formy, druhy a historie. Dále práce popisuje kulturní cestovní ruch, jeho přínosy a omezení. Popisuje také kulturní destinace a jejich typické produkty -- expozice. Na konci teoretické části je vysvětlen marketing cestovního ruchu, kam spadá i průzkum trhu v oblasti cestovního ruchu a komunikace s veřejností. V praktické části je více popsán průzkum názorů návštěvníků zámku. V dotazníku byly uvedeny otázky týkající se spokojenosti návštěvníků s prohlídkovými trasami a dalšími službami poskytované zámkem. Na základě dotazníkového šetření byl popsán typický návštěvník -- respondent a doporučení pro Státní zámek Jaroměřice nad Rokytnou.
Bariéry rozvoje cestovního ruchu na Kutnohorsku
Červená, Miroslava ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu, který je aplikován na konkrétní region ? Kutnohorsko. Bližší poznání regionu odhaluje jeho rozporuplnost v minulosti, kdy bylo neutuchající bohatství několikrát vystřídáno útlumem hospodářské činnosti a potýkáním se s četnými problémy. Dnes na někdejší bezedné bohatství Kutnohorska ukazují skvostné a okázalé stavby i obdivuhodná architektonická díla. Spolu s příznivými přírodními podmínkami vytváří dobré předpoklady pro úspěšný rozvoj cestovního ruchu. Pro stanovení nejzávažnějších bariér limitujících úspěšný rozvoj cestovního ruchu v území bylo třeba zanalyzovat jak předpoklady a potenciál území pro cestovní ruch, tak i současnou situaci rozvoje tohoto odvětví. Zhodnocení pomocí SWOT analýzy přispělo k postižení bariér rozvoje cestovního ruchu ve zkoumaném území. Cílem práce bylo navržení opatření, které by zvýšily atraktivitu oblasti a do regionu přilákaly větší počet turistů, kteří by zde strávili delší dobu a rádi se do regionu Kutnohorsko vraceli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.